PRIMAVERA

diumenge, 25 de setembre del 2016

EGO


Em considero ciutadana del món, a casa meva trobaràs coses dels cinc continents. M'atrauen  les cultures desconegudes i m'agradaria poder viatjar per tot el món. Més per coneixèr les persones i els seus costums que per la bellesa de la seva naturalesa, que també és important.
Des de la meva infantesa m'ha preocupat el perquè de les coses, saber per què les persones fan el que fan és tot un misteri per a mi. Són moltes les coses que van més enllà dels meus coneixements i d'alguna manera l'humanitat em deceb. Sé que hi ha moltes persones que fan el bé i que sense elles el món no seria el que és,  però sembla que guanyen els que no els importa res més que guanyar diners a qualsevol preu, o aconseguir poder i tenir esclaus al seu servei.
No jutjo a ningú per les seves creences, la seva menera de vestir, les seves preferencies en el menjar, etc. Però el que considero una injusticia em fa enfadar de mala manera. I aquí estic contemplant les injusticies que corren per aquest món i intentant comprendre per què passa el que passa.



3 comentaris:

  1. L'energia sagueix el pensament!!!
    No siguem responssables d'un mal encara més gran en el mòn potenciant aquest fet amb el nostre pensament bomberdajant constanment a través d'erupcions depresives que no ajuden en res.
    Ens pot ser díficil, però hem d'intentar no formar part de tot aquest fum...

    una Abraçada.
    Si sempre pensem negativament estem a dins l'olla del surool i la pudor.
    Alerta!!!

    ResponElimina
  2. Me gusta mucho tu Blog.
    Te envio el mio
    ‌http://anna-historias.blogspot.com.es/2016/09/muerte.html?m=1.

    ‌por que tuve un error y se me borraron todos los comentarios que habia en al gunas entradas que mal verdad.
    ‌Si sento si en alguna no te respondo por lo que ya te comentado

    ResponElimina