PRIMAVERA

dimecres, 21 d’octubre del 2009

Jardi Botànic





L'altra dia mirant unes fotos, vaig trobar-ne unes del "Jardi Botànic" de Blanes, son precioses, i vaig pensar que podia recomenar-vos-el.Si mai teniu l'oportunitat, si us agrada la natura, el mar, aneu un dia a BLanes, on podreu passejar, entre d'altres llocs per un jardi botanic ple de flors(sobretot en primavera)ombres de plantes, reconets per seure, mirant el mar desde el mateix jardi.Pot ser un dia de relax, a la natura, sensa marxar de la ciutat.

6 comentaris:

  1. Hola M. Carme .
    Dons si que és mol bonic i únic per la bellesa del paisatge en conjunt i per la varietat de plantes de tota mena que hi ha al jardí.
    La panoràmica que s'obra des de la part alta és esplèndida,amb les petites cal·les, els acantil·lats i el blau l'intens del mar que ens ompla de benestar. Aquestes fotos tan boniques en son una bona mostra.
    Ja podem començar a pensar en fer-li una visita... quant arribi la primavera, es clar,perquè els mesos d'hiver és tencat i les plantes reposen mig adormides esperant que torni la primavera.
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  2. Vaig deixar un comentari l'altre dia, i no ha sortit. Bé el repeteixo.

    Sí, és un lloc molt bonic, on si respira la pau de tot l'entorn.
    Passejar-hi és un auténtic plaer.

    Una de les nostres pròximes sortides será aquesta, sens dubte. Farem forçes fotos.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Saps, Mº Carmen, sóc la pera, NO saba tènies el teu Blog decorat amb fractales realitzats pel meu.Gràcies, Dama de Blava, ni que dir té, que són tot teus, estic desitjant et sumis a la competició, estic segur després de veure el de Marta, NO et quedessis a després de, crec que les féminas teniu mes gust i especialitat per barrejar colors.
    Que preciosidad de fotos, d'on procedeixen? Les vas fer tu?
    Una forta abraçada.

    ResponElimina
  4. Hola Makistakis

    Si, les fotos les vem fer amb la meva familia, al visitar el Jardi Botànic de Blanes a la Costa Brava.Es molt macu.
    Com que els fractals m'els vas dedicar, jo els vaig posar al meu blog, perque em va fer molta ilusió.

    ResponElimina
  5. Estimada Laura

    Ja saps que a mi les fotos de natura m'agraden molt.
    un peto.

    ResponElimina