PRIMAVERA

dilluns, 8 de novembre del 2010

NO AL ABORT


S'está parlent molt de la llei de l'abort, qui está a favor, qui está en contra.

Que pensa la gent?, que la llei fa canviar les conviccions, no, no crec que aixó sigui així.

Jo estic a favor de la llei de l'abort, es el millor pel qui vulgui abortar, peró estic totalment contra l'abort.

Actualment hi ha prou sistemes anticonceptius, per evitar un ambaraç. Que passa doncs?, la llei no evitará els embaraços, aquests es produirán perque el que s'ha de canviar es el respecte de les persones per la vida.

L'inconciencia dels adolacents, que volen ser grans avans d'hora i que es creuen sempre que a ells no els passará, perque ells són els amos de la vida. I l'inconciencia dels pares que per vergonya, pensant que els fills són més llestos, no parlan amb ells de la sexualitat.

No, el problema no es la llei, el problema es a un altre lloc, jo no abortaré perque una llei m'ho posi més fácil, ho faré perque donaré prioritat a unes altres coses, i no a la vinguda d'un infant, no al ser mare.

Doncs endavant la llei de l'abort, peró pensem amb serenor, que podem fer, perque meins dones deicideixin abortar.

4 comentaris:

  1. Jo estic a favor de la llibertat de la DONA, sempre he trobat grotesc qeu els funcioanris de l'esglèsia i del cel vulguin manar ordenar i legislar sobre el matrimoni la unió de dona i home i sobre l'avortament, sense tenir-ne ni la més remota idea..., només les conviccions de dictadura a la que estan acostumats. Només la dona pot decidir sobre el seu cos, pro esclavituds en nom de res i de tot.

    Des del far una abraçada.
    onatge

    ResponElimina
  2. La llei hi pot ser però tampoc es pot anar abortant indiscriminadament...
    Tothom farà el que vulgui evidenment aquí, allà a on calgui.
    El que fa falta és una bona educació sexual.




    Una abraçada i petonets.

    ResponElimina
  3. Gràcies Onatge per les teves paraules.

    Salutacions.

    ResponElimina
  4. Olga i Carles moltes gràcies, es cet el que dieu.

    Una abraçada

    ResponElimina