PRIMAVERA

dimarts, 13 de juliol del 2010

SOBREVIURE


M'en sortiré, hi ha crisi sí , peró no deixaré que em guanyi el desencant.

Hi ha atur, pero tinc confiança en trobar feina, encara que sigui mitja jornada.

Estalviaré, de grat o a la força, però és que estirar més el braç que la maniga no porta enlloc.

Escoltaré els politics, parlar i parlar de atur, crisi económica i l'estatut, peró tindré la meva opinió sobre tot plegat, perque fet i fet ells no em donaran res, soc jo qui ha de viure la meva vida i per tant soc jo qui escull com la vol viure, si amb la desilusió del qui ho veu tot negre, o amb l'optimisme de triar per mi el millor de cada un dels moments que em toca viure.

Algú va dir que l'economia, es l'art d'administrar amb eficiència els propis bens, si tots complim aquesta regla, potser les coses aniran una mica millor.

5 comentaris:

  1. No hauriem de permetre mai que la força de la voluntat ens fallés. M'agrada veure com defenses la llibertat de descidir per tu mateixa i la capacitat que tens de lluita per superar-te. Jo penso com tu en aquest aspecte.
    En els moments crítics i difícils és quant sen's posa a proba.
    Mantenir-nos segurs i actuar sempre d'acord al que pensem, potser no ens sol·lucionarà el problema de forma immediata, però encara que no sigui així, haurem après mol de la experiència i haurem guanyat en autoestima.
    Una forta abraçada M. Carme.

    ResponElimina
  2. Nuestro país , Argentina , es un país que se caracteriza por " vivir " crisis continuas ¿ por qué ? simplemente porque Cuando aquellos que elegimos , los cuales nos ruegan , imploramos , prometen a diestro ya Siniestra bienestar , Cuando Ellos llegan al lugar que quieren simplemente dan vuelta la cara al PUEBLO que los Eligio y se llenan el bolsillo Hacienda " truchadas " como decimos aqui . Pero sabes una cosa? En época de crisis se Cuando mi familia más ha salido a flote porque como dices : la economía , es el arte de administrar con eficiencia los propios bien! ! MANOS A LA OBRA !

    ResponElimina
  3. Grácies Marta pel teu comentari, el fet de que tinguis pensaments com els meus, m'anima a tirar endevant en les meves lluitas, i em dona força per defensar els meus criteris.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. hola Mabel
    Tal vez, sea este uno de los momentos en que la humanidad vive màs crisis, hay muchos paises que la padecen.Naturalmente los que mandan tiene la mayor culpa, pero creo que todos somos responsables de nuestra parcela y debemos defenderla de la mejor manera posible, si nos dejamos llevar por la negatividad no vamos a sacar nada bueno.
    Gracias por tu comentario y por tu fidelidad.
    Estoy de acuerdo contigo "MANOS A LA OBRA" seguro que el resultado serà positivo.

    ResponElimina
  5. Ens agrada aquesta actitut de rebalia constructiva. És el pas necessari per trobar possibles solucions.
    Urgeixen plantegements positius de carácter individual i col.lectiu.


    Gràcies.



    Gràcies.

    ResponElimina