PRIMAVERA

diumenge, 30 de gener del 2011

ELS DIES GRISOS D'HIVERN

M'agrada l'hivern, amb el seu fred, la roba d'abric, la neu, les gebrades (quantes coses ens porta l'hivern), tot hi així es una estació trista
Els dies són curts i les nits llargues, t'has de abrigar bé per sortir al carrer i molts dels seus dies son grisos. Son grisos per que plou, neva, o simplement la boira o la broma baixa no ens deixen veura el cel, a cada persona l'afecta de diferent manera, ni ha que s'ensopeixen molt, d'altres planten cara a tot el que es posa per devant, encara que sigui el mal temps.
Quan es presenta un dia d'aquets de tanta fosco, que a la una del migdia sembla que sigui el capvespra, jo omplo la casa de llum.(petites espelmes per tots els recons, que il.luminen el dia gris), tambe alegra la casa el soroll d'aigua (una petita font), posa aquell disc que tan sols escoltem quan estem plens de melencolia, un ram de flors, tot alló que d'alguna manera ens alegri el dia. Així ferem que un dia trist, es converteixi en un dia qualsevol de primavera, allunyarem la depre, i disfrutarem del fret del carrer, aixó si, ben abrigats. I com diu un amic, sigueu feliços.

5 comentaris:

  1. M'agrada com t'expresses i els concells que ens dones.
    És veritat que a l'hivern els dies son curts i gaudim de poques hores de llum , però hi ha dies molt frets en que la llum del sol resplandeix molt més intensament que a l'estiu.
    Ara mateix estic contemplant les muntanyes nevades que tinc davant de casa i el cel blau de fons que els dona més ratlleu. Em fa sentir tan bé!!!
    He seguit el teu concell i devant l'ordinador estic escoltant música romàntica de la meva joventud , em porta bons records....
    Gracies i un petó ben fort

    ResponElimina
  2. Gràcies Marta per les teves paraules.
    Es cert que al hivern també hi ha dies molt bonics, encara que no tothom pot gaudir d'un paisatge tan fantàstic com el que descrius. M'en alegro molt.
    Una forta abraçada

    ResponElimina
  3. El pitjor fred és el de la soledeat...
    El pitjor fred és el que no s'escafa amb res...
    El pitjor fred é el que s'acaba amb la mort, però tenim sol, vida, il.lusió, amistat i joia per compartir, i l'Amor que pua sense parar.



    Gràcies.
    Petons.

    ResponElimina
  4. L'hivern només és fred si deixem que el fred ens penetri... L'hivern guarda les flames adormides per la primavera. De vegades fred i silenci, carai quina companyia...

    Des del far una abraçada amb caliu.
    onatge

    ResponElimina
  5. Gracies Onatge, Olga i Carles.
    Teniu raó, tot depent de nosaltres mateixos.
    Una abraçada.

    ResponElimina